Wiemy, że wielu z Was biega już kilka ładnych lat. Wiemy, że wielu z Was biega 10 km w przedziale 42-45 minut. Wiemy też, że stawiacie sobie za cel złamanie 40 minut na 10 km. I właśnie dla tych osób przygotowaliśmy plan składający się z trzech mezocykli. Dwa pierwsze mezocykle składają się z czterech tygodniowych mikrocykli treningowych. Trzeci mezocykl będzie składał się z trzech mikrocykli treningowych, którego finałem będzie start w Biegu Wyrskim i złamanie 40 minut.

Charakterystyka trasy jest idealna do pobicia życiówki na 10 km.
Pierwsze 4km prowadzą cały czas lekko z górki, kolejne 5km to bieg w lesie po płaskim terenie. Ostatni kilometr to solidny podbieg do mety. Każda osoba, która skorzysta z naszego planu poradzi sobie z tym podbiegiem bez problemu.
Dodatkowo wykonaliśmy szczegółowy pomiar trasy i skróciliśmy trasę w porównaniu z zeszłym rokiem o 200 metrów.

Plan na każdy tydzień będziemy publikować zawsze w niedziele o 19 wieczorem na naszym koncie FB
https://www.facebook.com/BiegWyrski

11 tygodni treningu!!! Kto podejmie wyzwanie???!!!!